Hari-Hari Yang Indah | Tirana Aduka
Custom Search

Monday, July 7, 2014

Hari-Hari Yang Indah

TiranaAduka
Hari-hari yang indah buat aku ...
Walau apa jua yang melanda.....tetap tabah mengharungi onak ranjau yang berduri ini..
Bonda...
Aku hanya mampu berusaha dengan kudrat yang ada  dan kemampuan ku yang terbatas....
Tanpa mengalah sebelum berjuang aku tetap aku...
Hanya Bonda ....penawar duka nestapa ku...
Oh Bonda Ku yang Ku kasihi selalu....

Maafkan Aku andai ada tidak tanduk ku yang keterlaluan sepanjang hayat ku ini...
Aku Hanya Insan Biasa dan alpa pada kelalaian...
Kadang aku termenung sejenak....aku banyak kekurangannya...
 aku banyak kelemahannya.....aku banyak yang tak pandai lagi dalam hidup ini....

Oh Bonda ku....
Banyak rahmat dan Hikmah Di sebalik apa Yang di berikan Oleh ALLAH pada ku dan Bonda Dan seluruh Keluarga ini.....Aku......sedar aku amat lemah dan amat-amat sekali  tidak mampu untuk menjaga Bonda sebagai mana Bonda menjaga aku hingga aku menjadi seorang Insan di muka bumi ini...
Oh Bonda ku...apunilah anak mu ini........Ya ALLAH...... Ku mohon Ampun KepadaMU.....Moga di ringgankan derita Bonda ku ini....
amin amin amin main....

0 comments: