Aku Demam Keletihan | Tirana Aduka
Custom Search

Wednesday, September 25, 2013

Aku Demam Keletihan

Aku mohon keampunan-Mu YA ALLAH... Akhirnya aku tumbang dalam menjaga bonda semalam hingga ke hari ni.... Tak terasa badan ni panas mendadak ..mungkin kurang rehat atau makan yang tak teratur..ntahlah... Aku minum banyak air masak dan telan pil demam dua biji.. Malam semalam tak lena.. Sambil menjaga bonda aku dapat rasakan badanku panas sangat.. Tapi aku sejuk.. Mungkin tuhan suruh aku berehat sejenak daripada menjaga bonda.. Tapi... menggigil juga badan ni bila mengambil wuduk.. Tapi aku gagahi jua.. Aku akur aku tak dapat melawan kehendak Ilahi..

6 comments:

Kakzakie Purvit said...

Allahhurobbi... moga ujian tak berpanjangan. Besar ganjaran tu TA.. sabar ye.

Anum said...

kuatkan diri ya

Myra Jay said...

Sabar ye dan moga cepat sembuh..

Puan Ida said...

semoga cepat sembuh
kuatkan diri ye
salam perkenalan dari ida
jemput singgah blog ids
umielman.blogspot.com
dah follow blog ni no 484

Anonymous said...

Moga cepat sembuh ye tirana....bonda tirana masih memerlukan hidmat tirana,jaga juga kesihatan tu..kalau tirana juga sakit,bagaimana dgn bonda..?

☾SHiemaCMa786☾ said...

Salam TA..

Semoga cpt sembuh dan diberi kesenangan dlm mnjaga bonda..

semoga bonda TA kembali sihat spt sedia kala